ا
-
ابراهیمی، احمد
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
-
ابراهیمی، سارا
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
-
اچرش، شیدا
سنتزپژوهی چالش های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
-
احمدی، پروین
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
-
احمدی، غلامعلی
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
-
احمدی، غلامعلی
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
-
افهمی، رضا
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
-
ایمان زاده، علی
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
-
ایمانی، نسیم
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]
ب
-
برنگی، سحرناز
تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]
-
بیرمی پور، علی
سنتزپژوهی چالش های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
-
بیگی، نفیسه
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
پ
-
پاکزاد، مریم
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
-
پوشنه، کامبیز
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
-
پوشنه، کامبیز
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
ت
-
تقی پور، کیومرث
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
-
تکبیری، فرزانه
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
ج
-
جغتایی، محدثه
تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]
ح
-
حسنی، رفیق
بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]
-
حسینی خواه، علی
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]
خ
-
خداپناه، مینا
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
-
خراسانی، اباصلت
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
-
خسروی، محبوبه
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
-
خسروی بابادی، علی اکبر
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
د
-
دوایی، مهدی
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
-
دوایی، مهدی
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
ر
-
ربانی خوراسگانی، علی
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
-
رحمانی، مریم
جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسهای ایران: بررسی کتاب های درسی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-118]
-
رضازاده، حمیدرضا
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
-
رضازاده بهادران، حمیدرضا
آسیبهای ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
-
رفیع پور، ابوالفضل
جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسهای ایران: بررسی کتاب های درسی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-118]
-
رییسی اهوان، یعقوب
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]
ز
-
زینلی پور، حسین
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]
س
-
ستاری ساربانقلی، حسن
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
-
سعیدنیا، اکبر
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
-
سلیمی، لیلا
بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانشآموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]
ش
-
شیخی فینی، علی اکبر
مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]
ص
-
صفائی موحد، سعید
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
-
صفائی موحد، سعید
برنامه درسی پیشبینینشده؛ بهعنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]
-
صمدی، پروین
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
ع
-
عباسی، عفت
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
-
عصاره، علیرضا
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
-
عصاره، علیرضا
پدیدارشناسی ارزشیابی بازدههای یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
-
عطاران، محمد
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
غ
-
غریب پور، افرا
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
-
غلامآزاد، سهیلا
تأملی در مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مدرسهای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
-
غلام آزاد، سهیلا
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
-
فدایی، محمدرضا
نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخداد اشتباهات آموزشی دانشآموزان در کلاس درسهای مدرسهای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
-
فرامرزپور، نوشین
نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخداد اشتباهات آموزشی دانشآموزان در کلاس درسهای مدرسهای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
-
فرهوش، معصومه
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
ق
-
قائدی، یحیی
تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]
-
قریشی خوراسگانی، مریم سادات
واکاوی برنامههای درسی تجربهشده نظام آموزش عالی مهارتمحور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
-
قلتاش، عباس
طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاسهای چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
ک
-
کاظمی، الهام
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
-
کیامنش، علیرضا
تأملی در مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مدرسهای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
-
کیان، مرجان
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]
گ
-
گرامی پور، مسعود
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
-
گویا، زهرا
سخن سردبیر [دوره 9، شماره 18، 1400]
-
گویا، زهرا
تأملی در مؤلفههای برنامه درسی ریاضی مدرسهای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
م
-
ماهرالنقش، مژگان
طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاههای شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
-
محسن پور، مریم
بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]
-
محمدزاده، رحمت
بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
-
محمدی پویا، سهراب
برنامه درسی پیشبینینشده؛ بهعنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]
-
محمودی، فیروز
طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
-
مرادخانی، علی
تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]
-
ملکی، حسن
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
-
مهدوی، نسرین
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
-
مهماندوست قمصری، زهرا سادات
طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
-
موسی پور، نعمت اله
طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
-
موسی پور، نعمت اله
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
-
موسی پور، نعمت اله
زمینهها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
-
میرشاه جعفری، سید ابراهیم
پیشبایستهای راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
-
میزانی، آیلار
آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]
ن
-
نیکنام، زهرا
شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
و
-
ورمزیار، اکرم
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
ی
-
یزدانیان، مینا
تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانشآموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد