نمایه نویسندگان

ا

  • ابراهیمی، احمد پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
  • ابراهیمی، سارا طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]
  • اچرش، شیدا سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
  • احمدی، پروین واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
  • احمدی، غلامعلی طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
  • احمدی، غلامعلی زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
  • افهمی، رضا طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
  • ایمان زاده، علی طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
  • ایمانی، نسیم بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]

ب

  • برنگی، سحرناز تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]
  • بیرمی پور، علی سنتزپژوهی چالش‌ های انتقال از آموزش حضوری به آموزش مجازی در آموزش عالی با توجه به دنیاگیری کووید-19 [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 131-176]
  • بیگی، نفیسه آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]

پ

  • پاکزاد، مریم پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
  • پوشنه، کامبیز آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
  • پوشنه، کامبیز پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]

ت

  • تقی پور، کیومرث طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
  • تکبیری، فرزانه طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]

ج

  • جغتایی، محدثه تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]

ح

  • حسنی، رفیق بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]
  • حسینی خواه، علی آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]

خ

  • خداپناه، مینا زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
  • خراسانی، اباصلت طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
  • خسروی، محبوبه طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
  • خسروی بابادی، علی اکبر آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
  • خسروی بابادی، علی اکبر پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]

د

  • دوایی، مهدی طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
  • دوایی، مهدی زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]

ر

  • ربانی خوراسگانی، علی پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
  • رحمانی، مریم جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسه‌ای ایران: بررسی کتاب های درسی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-118]
  • رضازاده، حمیدرضا پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
  • رضازاده بهادران، حمیدرضا آسیب‎های ارزشیابی توصیفی دوره ابتدایی از نگاه برنامه‎ ریزان درسی ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 99-130]
  • رفیع پور، ابوالفضل جایگاه طرح مسئله در آموزش ریاضی مدرسه‌ای ایران: بررسی کتاب های درسی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 91-118]
  • رییسی اهوان، یعقوب مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]

ز

  • زینلی پور، حسین مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]

س

  • ستاری ساربانقلی، حسن بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • سعیدنیا، اکبر طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
  • سلیمی، لیلا بازنمایی معنایی پدیده افت تحصیلی دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر و ارائه مدلی پارادایمیک: تحقیقی کیفی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 223-246]

ش

  • شیخی فینی، علی اکبر مطالعه تأثیر مؤلفه های برنامه درسی پنهان بر ویژگی های غیرشناختی (نگرش عاطفی) یادگیری دانش آموزان دبیرستان های دولتی، غیر دولتی ، نمونه دولتی و استعدادهای درخشان ( سمپاد ) [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 281-322]

ص

  • صفائی موحد، سعید طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
  • صفائی موحد، سعید برنامه درسی پیش‌بینی‌نشده؛ به‌عنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]
  • صمدی، پروین واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]

ع

  • عباسی، عفت ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
  • عصاره، علیرضا طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
  • عصاره، علیرضا پدیدارشناسی ارزشیابی بازده‌های ‌یادگیری [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 39-90]
  • عطاران، محمد شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]

غ

  • غریب پور، افرا بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • غلام‌آزاد، سهیلا تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
  • غلام آزاد، سهیلا بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
  • فدایی، محمدرضا نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخ‌داد اشتباهات آموزشی دانش‌آموزان در کلاس درس‌های مدرسه‌ای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
  • فرامرزپور، نوشین نظرات معلمان ریاضی در مورد دلایل رخ‌داد اشتباهات آموزشی دانش‌آموزان در کلاس درس‌های مدرسه‌ای با تاکید بر جبر [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 395-428]
  • فرهوش، معصومه طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]

ق

  • قائدی، یحیی تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]
  • قریشی خوراسگانی، مریم سادات واکاوی برنامه‌های درسی تجربه‌شده نظام آموزش عالی مهارت‌محور؛ از منظر دانشجویان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 247-282]
  • قلتاش، عباس طراحی و اعتباریابی الگوی بسته آموزشی خودآموز کلاس‌های چندپایه در دوره دوم ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 5-34]

ک

  • کاظمی، الهام بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • کیامنش، علیرضا تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]
  • کیان، مرجان آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]

گ

  • گرامی پور، مسعود ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]
  • گویا، زهرا سخن سردبیر [دوره 9، شماره 18، 1400]
  • گویا، زهرا تأملی در مؤلفه‌های برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای ایران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 177-206]

م

  • ماهرالنقش، مژگان طراحی و اعتبار سنجی برنامه درسی با تأکید بر دانشگاه کارآفرین ( مطالعه موردی دانشگاه‌های شهر تهران) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 207-240]
  • محسن پور، مریم بررسی سازگاری محتوای آموزشی شکل های هندسی در دوره پیش دبستانی با اهداف راهنمای برنامه این دوره در ایران [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 187-222]
  • محمدزاده، رحمت بررسی کیفیت اموزش درس "طراحی معماری و شهرسازی" در رشته مهندسی عمران [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 347-378]
  • محمدی پویا، سهراب برنامه درسی پیش‌بینی‌نشده؛ به‌عنوان پیامد عصر کرونا و پساکرونا [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 119-154]
  • محمودی، فیروز طراحی الگوی برنامه درسی مبتنی بر پروژه STEM در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 397-428]
  • مرادخانی، علی تحلیل برنامه ی درسی کاوشگری موسیقایی در برنامه ی درسی فلسفه برای کودکان(فبک) [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 35-68]
  • ملکی، حسن طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
  • مهدوی، نسرین شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
  • مهماندوست قمصری، زهرا سادات طراحی الگوی برنامه درسی محیط کار: یک مطالعه سنتز پژوهی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 5-38]
  • موسی پور، نعمت اله طراحی الگوی برنامه درسی شخصی شده مبتنی بر هنرمفهومی در دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 271-346]
  • موسی پور، نعمت اله شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]
  • موسی پور، نعمت اله زمینه‌ها و راهبردهای اجرای برنامه درسی سواد مالی برای دوره ابتدایی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 361-394]
  • میرشاه جعفری، سید ابراهیم پیش‌بایست‌های راهبرد یاددهی-یادگیری دیالوژیک، متناسب با ویژگی‌های نسلی دانشجویان دوره کارشناسی امروز [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 69-98]
  • میزانی، آیلار آموزش مبتنی بر سرگرمی در برنامه درسی دوره ابتدایی: چیستی و چگونگی [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 323-360]

ن

  • نیکنام، زهرا شناسایی و بررسی مولفه های دانش شخصی پداگوژی محتوای آموزشگران رشته آموزش ابتدائی دانشگاه فرهنگیان [دوره 9، شماره 17، 1400، صفحه 155-186]

و

  • ورمزیار، اکرم ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسالمشهر [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 241-270]

ی

  • یزدانیان، مینا تأثیر استفاده از پادکست آموزشی بر پیشرفت تحصیلی، انگیزه یادگیری و یادگیری خلاقانه دانش‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم ابتدایی شهرستان سبزوار [دوره 9، شماره 18، 1400، صفحه 379-396]